środa, 8 stycznia 2014

Różowy zawrót głowy - moja propozycja makijażu na karnawał

Cześć! 
Chciałam przygotować dla Was makijaż, bardziej delikatny, który będzie można nosić na codzień.
Jednak, gdy tylko złapałam paletkę w ręce zmieniłam zdanie.
Postanowiłam, że zmaluję dla Was makijaż, który będzie moją propozycją na karnawał. 
Makijaż będzie opierał się na odcieniach rożu. Jak już zdąrzyłyście pewnie zauważyć często stosuje go w swoich makijażach. Chyba musze się następnym razem przerzucić na inne kolory bo jeszcze wpadne w monotonie.
Co prawda nie jestem ubrana w super kreacje, która by nadawała się na imprezę karnawalową, ale wszystko bylo wykonane dość spontanicznie. 
Łapałam ostatnie promienie światła, wróciłam po prostu wcześniej
do domu niż planowałam. Nie przedłużając dłużej dzisiejszy post będzie cały w zdjęciach, także zapraszam do oglądania. 


'



 Zbliżenie na usteczka.



Jak Wam się podoba? 
Na karnawał stawiacie na odważne kolory czy raczej stonowane? 

Cassu.

46 komentarzy:

  1. Podoba mi się róż :) Ja bym dla kontrastu dała troszkę ciemnego cienia w zewnętrzne kąciki albo kreskę np. ciemnym cieniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę śliczny:)
    Ja bym tylko nie wyciągała tego różu aż tak wysoko, ale co ja tam wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiesz, wiesz ;) nastepnym razem postaram sie go tak nie wyciagac, bo w sumie na dobra sprawe to nie bylo planowane i już nie chcialam zmywac bo światło by mi uciekło ;/

      Usuń
  3. Aaaa i jest koszula - śliczna, śliczna, śliczna :D Lubię takie <3 Oddaj! :D
    I pasuje do makijażu, który jest śliczny :) Jak zawsze :* mogłaś dać tylko zbliżenie na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maaarudzisz :P
      Trzeba było pokazać jedno oko :D
      Przecież wcześniej też chodziłaś w koszulach - na zdjęciu widziałam :D Nie zna sie chłopak :D
      Jak nie oddasz to powiedz skąd masz i ile za nia dalas? :P

      Usuń
  4. pasują do Ciebie takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, dziekuje ;D chyba musze zainwestowac w rozowe ciuchy hah ;D

      Usuń
  5. Ładnie, ale mi chyba nie byłoby do twarzy w różu. Tobie jest ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo ;) kiedys w ogole nie bylam przekonana do rózu ;D

      Usuń
  6. nic dodać nić ująć :D Ja kocham róż , jest piękny i tak delikatny :) Pięknemu we wszystkim ślicznie :* kc :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny makijaż :) A ten kolor szminki... mój ulubiony odcień:)

    Podróż się trochę dłużyła, ale trochę przespałam, resztę przegadałam i na fb siedziałam. :) Ja też miałam kiedyś mocno rudy i bardzo mi się spodobał, ale też miałam problem z wypłukiwaniem się koloru. Po niecałym miesiącu miałam już blond z refleksami rudymi. Ten na szczęście tak się nie zmyje, bo jest połączony z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie, ale chyba za bardzo wyciągnięte, tak jak ktoś wyżej już wspomniał ;p ale ogólnie róż Ci pasuje!
    i fajna koszula! skąd, skąd? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Różu na powiekach u siebie nie lubię, ale Tobie bardzo pasuje taki pink make up :) koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię róż, jednak na swoich oczach go nie lubię wolę na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny makijaż ale to zupełnie nie jest mój kolor cienia,

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci ten makijaż ;) I podoba mi się pomadka jaką masz na ustach ;D

    Ciekawy blog także pozwolę sobie dodać do obserwowanych :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz koteła? :D
    Głupiutka jesteś :D :*
    murzyn blaszka? dlaczego blaszka? :D ah Wy młodzi.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na ten komentarz stwierdzam, że Zaczarowana jest zdrowo szalona :] :D

      Usuń
    2. Dzięki Joko wiedziałam ze mogę na Cb liczyć :D ^^
      Ale dlaczego blaszka dalej nie wiemm :DD

      Usuń
  14. Makijaż bardzo pasuje Ci do koszuli, która nawiasem mówiąc przynajmniej ten kawałek co widzę ogromnie mi się podoba, bardzo stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje Ci ten róż :) dawno nie robiłam makijażu w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och na pierwszej fotce wyglądasz jak taki aniołek - cudnie :D
    Wprawdzie nie wiem czy kolczyk w wardze to typowy atrybut aniołków - ale dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna! :) W ogóle bardzo mi się podoba Twój look, jest taki z pazurem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż, ale mnie zauroczył najbardziej całokształt i ta bluzeczka! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. róże są zupełnie nie dla mnie, ale Twoje usta wyglądają pięknie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten makijaż, choć ''na sobie'' wolę neutralne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę pasuje Ci ten róż no i koszula mi się bardzo spodobała :P

    OdpowiedzUsuń
  22. a może zrób jakiś tutorial? :) róż pasuje Ci do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba! Kolory świetnie dobrane :)
    A to, czy na karnawał postawisz na coś mocniejszego zależy już od Ciebie i tego, jak się lepiej czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jak Natalia Lily napisała, ja bym też nie wyciągała tak wysoko tego różu :P Tzn. jak dla mnie jest na takie coś za ciemny, jakbyś na odwrót miała kolory to by to inaczej całkiem wyglądało, ale ogólnie ślicznie :) I koszulę masz ładną :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, a tym bardziej, że zbliżają sie studniówki . ;)
    fajna koszula.
    obserwacja? http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne kolory na oku!:)
    w sam raz na karnawał:)
    śliczny masz kolor na ustach, możesz napisać,co to?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny i dziewczęcy mejkap ;) szkoda, że nie ma zbliżenia na oczko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)