czwartek, 16 stycznia 2014

Polecieć w kosmos - granatowa propozycja na karnawał.

Cześć laseczki! 
W ostatnim czasie nie bardzo mialam czas, żeby cokolwiek dla Was zrysować. Pochłoneło mnie kolokwium z makroekonomii. Na razie nie bedzie juz az takiego natłoku nauki, ale powoli trzeba się do niej zbierac. 
Przy nastepnych egzaminach lepiej się do tego zabiorę i przygotuję dla Was coś na zaś. 
Zalegległości na Waszych blogach nadrobiłam już wczoraj wieczorem, także juz jestem na bieżąco. ;) 
Po takiej kilkudniowej przerwie zdecydowałam przygotować dla Was makijaż - krok po kroku. 
Po ostatnich rozmowach z koleżanką postanowiłam uderzyć w granaty, jest tutaj maźniecie fioletem, jednak nie widać tego tak bardzo niestety, chyba bardziej byl to granat niż fiolet ;/ juz wiem w jakiego cienia brakuje w moich skromnych zbiorach - ostrego fioletu. 
Także jeśli macie choć trochę chęci przenieść się w kosmos zapraszam do dalszej części postu. ;)


Przed przystąpieniem do makijażu oka najpierw przygotowywuje twarz. Oczyszczam ją, kremuje, nakładam podkład, u mnie jest to Pierre Rene Skin Balance no 20, korektor 4w1 z Wibo oraz podkreślam brwi brązowym cieniem.
Na powiekę górną i dolną nakładam baze do cieni Kobo.
Na ruchomą powiekę nakładam cień ze Sleeka Astral Blue, a na niego Saturn's Ring. Zewnętrzny kącik póki co zostawiam bez żadnego cienia. 
Cień Sleeka Night Sky oraz Deep Water nakładam kulkowym pędzelkiem w kąciku oraz w załamanie jednak gdzieś tak do połowy oka. 
Na miarę możliwości staram się rozetrzeć wszelkie granice. 
Dolną powiekę podkreślam czarnym cieniem Black Pearl Sleeka, który potem rozcieram odrobiną Night Sky. Po za tym linię wodną wypełniam eyelinerem. Chociaz do tego się on nadaje, bo kreska nim zrobiona niestety nie powala. 
Podkręcam rzęsy zalotką i tuszuje Lovely Pump Up. 

Zrobłam też trochę zdjęć jak prezentuje się w całej okazałości. 






Jestem ciekawa jak Wam się podoba ;) 
Lubicie takie granaciki na oczach? ;) 

Cassu.


43 komentarze:

  1. Takie mocne, odważne makijaże świetnie wyglądają w parze z jasnymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie ja spotkalam sie z opinią, że do wlosów jasnych to nie zawsze pasują takie mocne ;D mi sie wydaje, ze wszystko jest kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne zestawienie kolorystyczne z blond włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory mi się podobają, ale jak ja się takimi wypaciam, to jedyna na co mam ochotę, to zmycie makijażu. Zupełnie nie do twarzy mi w błękitach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazdemu pasuje cos innego ;) pewnie sa kolory, ktore mi nie bardzo pasuja za to dla Ciebie sa idealne ;)

      Usuń
  5. Ja słyszałam inną opinie że właśnie do jasnych włosów pasują mocne makijaże Twój z pewnością do tych należy i bardzo ładnie moim zdaniem się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ;) moze mam przestarzale wiesci jakies ;D

      Usuń
  6. odważny makijaż ;)
    pasują Ci kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolor. Bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Karolć ! :) Ostatni make up "na szybkiego" na imprezę też wyszedł Ci naprawdę super ! Zdolna bestia z Ciebie :* Bd moją stylistką na koncertach hehe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie ze Ci sie podobalo ;D czekam na lekcje spiewu ;D

      Usuń
  9. ja bym roztarła jednak brązem na górze. wtedy naturalniej się "wtapia", ale tak też wygląda nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nastepnym razem spróbuje tak rozetrzec zobacze jak mi sie spodoba wtedy ;)

      Usuń
  10. Osobiście nie lubię tego koloru "na sobie" wydaje mi się, że mi nie pasuje :P Za to Tobie bardzo do twarzy w takim kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż, mam cienie w podobnych kolorkach ale w sumie rzadko po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką teorię, ze dziewczynom z blond kręconymi włosami wolno w makijażu wszystko. Nawet jak umalujesz się bardzo mocno i wyraziście to wyglądasz po prostu drapieżnie i rockowo ale też tajemniczo i seksownie, ale jak ja ze swoimi prostym czarnymi włosami tak się umaluję to wyglądam jak bym była ghotycką ućpaną dziewczynką zza rogu. :] Zazdraszczam strasznie mi się podobają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z Arcy - mój mistrzu :* - Tobie do tych loczków pasuje wszystko - jak delikatnie i pastelowo to wyglądasz tak uroczo i dziewczęco, a jak mocno to seksownie i tajemniczo :D A niebieski bardzo do Cb. pasuje - i ja go lubie :D A na ustach co to masz za pomadkę - znowu mi sie spodobała :D
      Ps. może jak nie chcesz lakierów pokazać to pokażesz swoje cienie? :P

      Usuń
    2. o kurde to moge lamac wszelkie obowiazujace zasady ;D łi jej! :D
      oj zbyt krytycznie do siebie podchodzisz ;D zeby miec wyglad ghota to jeszcze trzeba byc trupiobladym i w ogole takim przycpanym wzrokiem ;DD
      jednak to prawda ze kobieta zmienna jest, nie tylko jak chodzi o zdanie ;D jak sie umaluje to tez ja wszystko zmienia ;D
      a pomadka ta to akurat miss sporty, ale nie pamietam numerku a nie mam kolo siebie, ale czekaj rusze dupsko xD nr 020 ;)
      oj cieni mam malusio jak jeszcze chyba mniej niz lakierow ;D jak uzbieram to pokazuje! :D znowu zapomnialam policzyc ;/

      Usuń
    3. I ja się zgadzam z Joko! Super wyglądasz i te Twoje loczki są ekstra :D

      Usuń
    4. maruuudzisz! :D Na pewno masz więcej niż ja - zresztą ty masz jeszcze paletki :)

      Usuń
  13. Ekstra! Też chciałabym umieć się malować, ale póki co mój makijaż to makijaż na pandę... xD Masz świetną bluzkę i naszyjnik. Naprawdę fajnie to wszystko ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba cwiczyc, ja sama wielu rzeczy nie umiem, naprawde wielu ;) dziekuje bardzo ;)

      Usuń
  14. hmm ten makijaż niekoniecznie ci pasuje ... mussiz mocniej rozcierać cienie i zaopatrzeć się w ich lepsza jakość :(... probuj nie wynosić cieni tak bardzo wysoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, ze Ci sie nie podoba ;c Twoje zdanie sie dla mnie naprawde liczy ;/ no ale cóz, nie bede sie poddawac i dalej cwiczyc! niestety na inne cienie nie moge sobie na razie pozwolic ;x

      Usuń
  15. Wow, prezentuje się magicznie!:) Rockowo, drapieżnie :) fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie taki rockowy look <3 chyba w takim czuje sie najlepiej ;D

      Usuń
  16. Bardzo fajna propozycja :) świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam na kimś, na sobie się obawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba !

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię kolorek niebieski ale za cieniami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)