sobota, 25 stycznia 2014

Koralowy zawrót głowy.

Cześć czołem! 
Coraz większymi krokami zbliżają się egzaminy, a ja robie wszystko tylko nie uczenie się.
Obiecuję, że po tym poście łapie za notatki i nauczę się przynajmniej trzech tematów.
Zwłaszcza, że dziś wieczorem idę do kina z kuzynką na Nimofankę a potem na piwo, więc nie będę mogła dzisiaj zarwać nocki. 
Jeśli już jestem przy kinie, dziękuję mojemu chłopakowi, że nie robi mi z tego powodu wyrzutów. ;D 

Przeglądałam dzisiaj mojego bloga i postanowiłam przygotować dla Was makijaż, dawno go tutaj nie było. Z racji, że jest trochę ponuro za oknem pomyślałam, że przydałoby się trochę koloru, aby trochę ożywić ten dzień. 
Zapraszam do oglądnięcia zdjęć. ;) 









Mam nadzieję, że zdjęcia nie są aż tak tragicznej jakości... 

Jak Wam się podoba moja troszku kolorowa propozycja? :)

Cassu.

30 komentarzy:

  1. jakoś inaczej dzis :D ale podoba mi sie! Niby delikatnie, ale nie do końca - zacnie! :D :)
    na co Ty idziesz do kina xd

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie, ładnie :) Nawet coś wyciągnęłaś na boki kolorek :D Ja się po sesji biorę za trening makijażu xDD Ostatnio tylko kredkami się maluję... :P Wracam do notatek ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo wlasnie po sesji bedzie idealna pora na trening xD bedzie luz i wolne <3 ja kredek to mam malusio ;D
      ja dopiero wlasnie wyszlam spod notatek ;D

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Siedze na komórce i przypadkiem usunęłam Twoj komentarz ;c nie wiem jak go przywrócić ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż:) Nawet mogłabym się tak pomalować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie;D Ale daj mi koniecznie znać jak film ! sama chcę się na niego wybrać, ale nie wiem czy warto ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaz bardzo ładny i pieknie roztarty:) ostatnio przekonuję się do rózu na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj długo długo próbuje cwiczyc rozcieranie ;D oj ja kiedys tez nie bylam przekonana, zreszta jak do wiekszosci kolorow na powiekach ;D

      Usuń
  8. Śliczny kolor cienia, lubię takie odcienie szczególnie latem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimą zawsze mozna sobie zrobić lato na oczach ;D

      Usuń
  9. Ładny :) podoba mi się :) Masz rację, w taką pogodę dobrze jest nanieść trochę koloru na powieki :)

    OOo, a możesz później napisać, czy jest wart obejrzenia ten film?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, zeby to nudno nie bylo i pochmurnie ;D
      napisalam w nowym poscie ;)

      Usuń
  10. Taki dziewczęcy, a jednocześnie z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie! Podoba mi się ten koralowy cień :) Co to dokładniej jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale co dokladniej jest, bo niestety nie zrozumialam?

      Usuń
  12. bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny makijaż ;) chyba go sobie pozycze na jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)