wtorek, 21 stycznia 2014

Moje małe wyróżnienie - Libster Blog Award po raz pierwszy.

Cześć dziewczyny! 
Wiem, że dla niektórych nie jest to żadne wyróżnienie, ale z racji tego, że to moje takie pierwsze to ciesze się jak głupia. Można powiedzieć, że nawet skakałam z radości ;D 
Do zabawy nominowała mnie Patrycja Sprada, za co jej serdecznie dziękuje! 



Na czym polega Libster Blog Award?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A teraz czas na odpowiedzi:

1. Dlaczego założyłaś/eś bloga?
Już od bardzo dawna czytałam różne blogi z recenzjami, które pomogły mi dokonać wyboru przy zakupie kosmetyków. Nie raz przeglądałam blogi z makijażami krok po kroku starając się idealnie odwzorować to co zobaczyłam. Jak na początku pisałam miałam już za sobą kilka blogów, jednak były o zupełnie innej tematyce, z której po prostu wyrosłam. Już od bardzo dawna chciałam spróbować jeszcze raz. Tym razem w dziedzinie, która interesuje mnie obecnie.W końcu przyszedł ten moment i od 6 grudnia mogę się z Wami podzielić moją opinią na temat różnych rzeczy.

2. Jakimi zasadami kierujesz się w życiu?
Staram się traktować ludzi jak sama chciałabym być traktowana.Od pewnego czasu, w sumie to dłuższego po ponad rok staram się nie patrzeć w przeszłość, z doświadczenia wiem, że rozpamiętywanie starych ran nie prowadzi do niczego dobrego. Po co się w tym zatracać skoro teraz jest dobrze? Trzeba się cieszyć z życia bo jest za krótkie na wyrzeczenia i smutki. 

3. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Na dobrą sprawę nie mam ulubionej marki kosmetycznej, na tę chwilę nie znalazła się marka, która by mnie aż tak urzekła swoimi produktami. Może kiedyś jakiejś się to uda.

4. Co chcesz uzyskać prowadząc bloga?
Jedynie własną satysfakcję z tego, że ktoś czyta to co pisze lub komentuje. To jest dla mnie najważniejsze. 

5. Co według Ciebie jest w Tobie najpiękniejsze?
Szczerość i umiejętność słuchania innych. A jeśli chodzi o wygląd to moim zdaniem zdecydowanie oczy, tylko one mi się w sobie podobają.

6. Twoje marzenie zawodowe?
Na początek to ukończyć studia, potem praca w jakimś biurze rachunkowym bądz najlepiej na dziale księgowym w jakiejś firmie, a potem to już tylko awans aż do stanowiska dyrektora finansowego. Jednak niestety są to tylko marzenia ;x

7. Czego oczekujesz jako czytelnik od blogerów, których czytasz?
Wydaje mi się, że głownie to rzetelności czytanych przeze mnie recenzji, często kieruję się tym co piszą, więc mysle że jest to najważniejsze. Ważną dla mnie kwestią jest też to aby szablon był przejrzysty, nie przyjemnie się czyta jak jest wszystkiego napaćkane.
8. Masz jakiegoś blogowego guru, którym się inspirujesz?
Raczej nie mam

9. Jakie masz hobby?
Pewnie się zdziwicie, ale makijaż ;D a tak po za nim to lubie słuchac muzyki, a co z tym sie wiąże śpiewać. Czasami lubie tez sobie pograć w jakąs grę lub nawet przeczytać jakąs książke czy obejrzeć ulubiony serial. 

10. Czego oczekujesz od innych ludzi w życiu prywatnym?
Przedewszystkim szczerości, nie lubię kłamstwa. 
Rozmowy, bo bez niej rodzą się konflikty. 
Zrozumienia, mam swoje fobie i upodobania. 

11. Do jakiego wymarzonego kraju chciałabyś/chciałbyś się wybrać?
Zdecydowanie do Chorwacji, już tyle mi się marzy, żeby się tam wybrać a jakoś nigdy nie miałam okazji. Mam nadzieję, że w tym roku mi się uda. 

Moje pytania:
1.Skąd wziął się pomysł na założenie bloga?
2. W jakim makijażu czujesz się najlepiej?
3. Co znajduję sie w Twojej torebce?
4. Góry czy morze?
5. Gdybyś mogła to co byś w sobie zminiła?
6. Jaka była Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie?
7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
8. Co byś zrobiła gdybyś mogła cofnąć czas?
9. Co robisz gdy masz wolną chwilkę dla siebie?
10. Gdybyś miała wybór w jakich czasach chciałabyś teraz żyć?
11. Nic mnie nie cieszy jak...

I przyszedł czas na nominowanych! 

Bawmy się dalej! :)

Cassu.

16 komentarzy:

  1. uwielbiam takie zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A włosy a włosy - ich nie lubisz? :D

    Dooobra odpowiem Ci tu, a jakbym odpowiadała jednak na tagi to po prostu dołożę i ten Twój do wpisu :)
    1.Skąd wziął się pomysł na założenie bloga? Spontanicznie, tz. przez całe wakacje myślałam nad założeniem bloga, były chwile kiedy myślałam ze to bez sensu dlatego zdecydowałam sie dopiero pod koniec wakacji :D PO prostu była to chęć własnego miejsca i ucieczki przed rzeczywistością w pewnym sensie ;)
    2. W jakim makijażu czujesz się najlepiej? delikatnym, w jasnych kolorach, rzadko maluje oczy ale jesli tak to tylko kolory nude albo jasne pastelowe :)
    3. Co znajduję sie w Twojej torebce? hmmm.. nie mam torebki xdd tooo mi sie udało :D żarty, żartami ale nie no mam ale na co dzień nosze plecak - co w nim mam książki i zeszyty :D A jak mam torebka to zapewne jakiś zeszyt, książka do czytania, telefon, chusteczki, najpotrzebniejsze kosmetyki itp. :) To co każda z nas myślę ;)
    4. Góry czy morze? Góry stanowczo!
    5. Gdybyś mogła to co byś w sobie zmieniła? Jeśli chodzi o charakter to mniej przejmowania się zdaniem innym, więcej zdyscyplinowania, rozplanowania czasu. a w wyglądzie - wiele rzeczy :D
    6. Jaka była Twoja ulubiona bajka w dzieciństwie? Oto tabaluga dzielny tabaluga! :D
    7. Jakie jest Twoje największe marzenie? Ciii... bo się nie spełni :P
    8. Co byś zrobiła gdybyś mogła cofnąć czas? wiele rzeczy myślę, aczkolwiek nigdy tak sie nad tym nie zastanawiałam, choć czasami mam monety gdzie np. po dni myślę mogłam tego nie mówić, to powiedzieć, to zrobić inaczej, ale aż tak nie cofam sie w przeszłość - staram się nie rozpamiętywać jak i TY :)
    9. Co robisz gdy masz wolną chwilkę dla siebie? tuuu cię zaskoczę bloguję i oglądam filmy :D
    10. Gdybyś miała wybór w jakich czasach chciałabyś teraz żyć? hmmm... w sumie to ni wiem, ale na pewno w starszych gdzie nie było tylu problemów a ludzie żyli bardziej beztrosko jeśli już muszę wybierać, ale nie no jest dobrze jak jest więc tak bardzo nie musi się nic zmieniać :P
    11. Nic mnie nie cieszy jak... mam pustkę w głowie xd Tz. nie umiem wybrać wiele rzeczy np. komentarze, docenienie, radość innych, zdrowie, czas który mam dla siebie, sukcesy..

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać takie tagi ;))

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja też lubię śpiewać, ale najlepiej jak nikt nie słyszy. Ewentualnie może słyszeć mój S bo on już jest przyzwyczajony do moich największych dziwactw więc moje śpiewanie np gumisiów podczas rannego mycia to dla niego pikuś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Co studiujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, ale już raz brałam udział w tym, wystarczy mi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję nominacji :)
    Chorwacja jest piękna, życzę Ci żebyś ją odwiedziła w najbliższym czasie:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fajne podejście do blogowania i do życia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ja byłam w Chorwacji, pięknie tam jest :))) Na pytania nie odpowiem :( Po pierwsze już mnie to nie jara, ale fakt, sama jak dostałam pierwszą nominację to też skakałam z radości (a wcześniej zastanawiałam się w czym jestem gorsza od innych :D).. A po drugie to czasu nie mam ;(((

    OdpowiedzUsuń
  11. masz przewalone, ż emnie nie nominowalas :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chorwacja to przepiękny kraj, na pewno Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, dziękuję za takie wyróżnienie i nominację, ale ja od dłuższego czasu nie biorę udziału w takich zabawach :( Mam nadzieję, że się nie pogniewasz :(
    Powodzenia z Chorwacją! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie wezmę udział, jednak byłam już nominowana dawno temu, w wolnym czasie uzupełnię wpis ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Również uzupełnię w najbliższym czasie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)