piątek, 3 stycznia 2014

Druga para oczu, czyli okulary Firmoo. ;)

Witajcie Kochani!
Piątek, 03.01.2014r. mam nadzieję, że pamiętacie dziś zaczynam ćwiczenia. Diete juz wprowadziłam od rana, teraz tylko wybrać strój do ćwiczeń odpowiednią godzinę i heja! 
Powiem Wam szczerze, że w sumie to nawet jestem zmotywowana, a jutro jakie fajne zakwasiki będa. 
Ahh, nie mogę się doczekać. 
Jaka według Was jest najlepsza pora na ćwiczenia? Nigdy nie mogę się zdecydowac...
Jeśli macie ochotę nie mam nic przeciwko abyśmy dzisiaj razem zaczęły. 
Będę ćwiczyć póki co co drugi dzień, na początek Mel B na pośladki, brzuch, ramiona i na talię z Tiffany Rothe. Także jeśli jeszcze macie siły, zapraszam! 
Ale nie o tym chciałam Wam dzisiaj pisac! 

Jakiś czas temu, w sumie to długi czas temu wygrałam w rozdaniu z Firmoo na blogu Karoliny G. 
Jeszcze raz dziękuje bardzo!
Fakt faktem, że nie wygralam głównej nagrody, ale i tak bardzo się cieszyłam z 50% znizki oraz darmowej przesyłki. Tak się dobrze składało, że akurat potrzebowałam pary okularów. 
Odkąd stwierdzono u mnie wadę wzroku caly czas wyrzekałam się okularów i przez całe 6 lat nosiłam soczewki. Doszłam do wniosku, że czas dać odpocząc oczom, długo przymierzałam się do zamowienia na Firmoo, jeszcze przed zgłoszeniem do konkursu. 
Los się do mnie uśmiechnął i 19.12.2013r dostalam swój kupon. 
Nie czekalam zbyt dlugo i jeszcze tego samego dnia zamowiłam dośc uniwersalny model z oprawką w kolorze czarnym, żebym mogła je zalożyć do wszystkiego. Oprawki nie są ani za duże, ani za małe, takie w sam raz do noszenia na codzień.

Paczka dotarła do mnie 30.12.2013r, szła 11 dni, ale trzeba wziac pod uwagę, że były po drodze święta.
Byłam zadowolona, że dotarły jeszcze przed Sylwestrem.
Były jednak obawy, że nie bedą pasować, że będa kiepskiej jakości, nigdy wczesniej nie przyszło mi zamawiać okularów przez internet.
Najwięcej zamieszania było z mierzeniem PD, komicznie wygląda przykładanie linijki do twarzy i mierzenie.
Ale jak mus to mus ;D
W ostateczności przejdzmy do paczuszki, była zapakowana bardzo należycie, koperta była zapakowana w jeszcze większym kartoniku od firmy kurierskiej. 
Tak tylko przypowiem, że potem kurier pisał do mnie sms, miałam lekki ubaw przy tym. Pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja. ;D 
Otworzyłam paczuszkę no i pierwsze na co zwróciłam uwagę to zapach zawartosci, no troszkę odrzucał. 
W środku zapakowane były okulary, twarde etui ze ściereczką, miękkie etui i do tego śrubokręcik.

Okulary mam dopiero niecały tydzień, zapach jeszcze nie wywietrzał ale mam nadzieje, że na dnich to zrobi. 
Jeśli chodzi o jakośc okularów jestem naprawdę zadowolona, szkiełka nie latają tylko mocno się trzymają, śrubki są przykręcone, tak że nie wydaje mi się żeby miały się lada moment same wykręcić. 
Co do szkieł to czasami mam wrażenie, że widze lepiej niż w soczewkach. 
Oczywiscie, wiadomo brudzą się, ale sciereczka z zestawu dobrze sobie z tym radzi. 
Na początku miałam problem, żeby się przyzwyczaic do tego że coś mam na nosie, ale teraz nic nie czuje. 
To zabawne bo jak je mam to nie czuje, a jak sciagam to mam wrażenie ze ich nie ściągnęłam ;D 
Dziwny ze mnie człowiek. 
Może to dla tego, że są to moje pierwsze okulary jakie kiedykolwiek miałam, ale z czystym sercem mogę je polecić. ;) 




Jak Wam się podoba? :) 

Cassu.

63 komentarze:

  1. Świetnie dobrane oprawki :)
    Sama od niedawna jestem okularnicą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, bałam się ze nie beda pasowac ;)
      Widziałam Twoje oksy! ;D

      Usuń
  2. Bardzo twarzowe okularki wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No teraz nie wyobrazam sobie siebie bez nich ;D

      Usuń
  4. Bardzo Ci pasują - ślicznie Ci w nich <3
    Ja teraz też chcę całe zabudowane bo będę zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pasują Co te oprawki ;)
    są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do samego konca nie bylam do nich przekonana ;D

      Usuń
  6. Co Ci w nich śmierdziało? :P Ja nic u swoich nie wyczułam... I do roboty! Samo się nie poćwiczy :) Ja jak ćwiczyłam to wieczorkami ;))
    Piękne sobie te oprawki wybrałaś i ładnie Ci w nich :) Sama chciałam takie mniej więcej, ale zdecydowałam się na odważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie śmierdziało mi nic :PP Ale przeraziłam się jak zobaczyłam, ze to z Chin, a nie z USA przesyłka xD Ale jednak nie ma co się bać, okulary mam do dziś (już prawie 2 miesiące) i nic im nie jest, także chyba nie ma co się bać ;)

      Usuń
    2. Kupiłam matę do ćwiczeń! Koniec opier**nia się :D

      Usuń
    3. Co mi się niby miało udać? Skoro matę zamówiłam wczoraj wieczorem, siedzę w Tarnowie, a ma mi przyjść do Krakowa :( Haha :P Zresztą tu w domu mam za zimno :( Ale w przyszłym tygodniu spróbuję, choć 2-3 razy na tydzień ;)

      Usuń
  7. Ja również dziękuję. Cieszę się bardzo, że mogłam cię zainspirować. Będę dodawać więcej makijaży, ponieważ jestem już bezrobotna i będę miała mnóstwo czasu na to. :)


    Bardzo ładnie ci w tych okularach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to czekam z niecierpliwoscia w takim razie ;D znaczy nie zebym cieszyla sie z Twojego bezrobocia ;c

      Dziekuje bardzo ;)

      Usuń
    2. Upolowałam Nie był taki strasznie drogi na allegro. :) bałam się ze koszt jego będzie oscylował w granicy 100zl, a okazało się że jego cena ro 50zł z przesyłką.
      Moje bezrobocie nagle nie przyszło. :) juz wcześniej zrezygnowałam z pracy, ale umówiłam się z szefem że do końca roku zostanę. Koniec roku nadszedł i juz na stałe zrezygnowałam z pracy. Na razie szukać nie będę. Muszę się nacieszyć wolnością, przygotować portfolio i zacząć szukać pracy w sklepach lub innych związanych z wizażem i kosmetykami. Ale póki co będę robić makijaże do sesji i na bloga :)
      A babcia ok. 3lat uczyła się malować :) talent trzeba szlifować :) dlatego ja mam zamiar uczyć się wizażu. :)

      Ja też mam okulary, juz od liceum. Nosze je na zajęciach i oglądając filmy. Wada się niestety powiększa, póki co mam ok. -1 w obu. A jak zaczynalam nosić to miałam -0,25 i -0,5. Nic nie poradzimy, komputery, telefony, czytanie po ciemku... Wszystko psuje wzrok.

      Usuń
    3. Na pierwsza czesc juz odpisalam Ci na blogu, takze nie bede sie powtarzac ;D przeczytasz sobie jak bedziesz ;D

      Od liceum nosisz i taka mała masz? ja nosze od gimnazjum i na poczatku mialam - 0,75 a teraz to juz -2,75 ;/
      jak nie mam oksów albo soczewek to slepota normalnie ;x
      no wlasnie, nie da sie tego uniknąć jedynie bedzie nam sie pogłebiac ;/ ehh ;c takie zycie krótkowidzów ;c

      Usuń
  8. Życzę wytrwałości w ćwiczeniach :) Ja także zaczęłam, ale 2 stycznia i jak na razie z Ewą Chodakowską. Chociaż na Mel B też na pewno się skuszę, bo nie lubię monotonii :)

    A okulary masz bardzo ładne ;) Ja mam dość dużą rozbieżność co do minusów, bo w prawym -3 i astygmatyzm -1,75, a w lewym -0,5 i astygmatyzm -1,75 ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przyda sie! bo wszystko inne spelnione tylko dzisiaj nie cwiczylam, ale malymy kroczkami czuje ze jutro sie zbiore ;D

      Dziekuje ;)
      o kurcze to rzeczywiscie troszku jest, nie znam sie za bardzo na astygmatyzmie ;/ ahh te wady ;/

      Usuń
  9. Uroczo w nich wyglądasz !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny model. Ja się czaiłam na jakieś okulary od nich, ale ostatecznie odpuściłam, prawdopodobnie będę mieć zmienianą moc szkieł i zasadniczo nie było sensu zamawiać okularów na dwa miesiące.
    To co mnie zaskoczyło u nich, to fakt że mają szkła cylindryczne od 0,25. U optyka dowiedziałam się, że cylindry zaczynają się od 0,75, a mnie ostatnio wyszło 0,5 i musiałam zostać ze zwykłymi szkłami. Gdybym wcześniej wiedziała, pewnie zamówiłabym w Firmoo takie szkła jakie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no to w takim wypadku to rzeczywiscie poki co nie ma sensu zamawiac ;/ mi w sumie przez dluzszy czas juz wada stoi w miejscu ;D
      a własciwie po co sa cylindry w okularach? bo wlasnie nie bardzo wiem o co z tym chodzi nawet ;/

      Usuń
  11. uwielbiam Firmoo, pełen profesjonalizm!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne okularki:) Moja siostra też od nich ma i naprawdę wydają się fajne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, ze nic im nie straszne bo nie chce za dwa miesiace kupowac nowych ;D

      Usuń
  13. pasują Ci te okulary, dobrze je dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne ;) pasują ci !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam też od nich okulary i bardzo je lubię , mam nawet podobny kształt do Twoich ;)
    Do twarzy Ci w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki kształt najlepszy hah :D chociaz nas widac ;D

      Usuń
  16. pasują Ci, bardzo twarzowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie w nich wyglądasz, ja teraz czekam na swoje. Już do mnie lecą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, pochwal sie koniecznie jak wygladaja ;D i czy tez tak smierdzi etui jak moje ;D

      Usuń
  18. bardzo ciekawe okularki ; ) coraz częściej słyszę o tej firmie. ale pasują Ci! obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie Ci w tych okularach i dobrze, że na początek wybrałaś klasykę, może z czasem jak się przekonasz to sobie zamówisz bardziej oryginalną parę :D
    A ja byłam z górach, a mianowicie w schronisku na Przechybie potem w Krynicy Zdroju :) myślę, że relację zdam pod koniec miesiąca w fotomixie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro juz mam taka wlasnie klasyke, to nastepne na pewno bedą bardziej wystrzałowe ;D
      ale poki co nie mam takiej okazji do nabycia drugiej pary ;D

      Usuń
  20. Fajny model i ładnie w nich wyglądasz :) Ja lubię swoje Firmoowki :) A i mi nie śmierdziały ;p

    A co do ćwiczeń, to ja raczej ćwiczę popołudniami albo wieczorem, kiedy wracam z uczelni :) Również lubię ćwiczenia Mel B, a poza tym ćwiczę z Jillian Michaels i chyba zacznę znowu Chodakowską.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie smierdzialy? to co ja mam taka wadliwa wersje, ze za kazdym razem jak chce wyczyscis szkła sciereczka to od nosa na kilometr ;D

      no wlasnie raczej tez bede wieczorami, ale przyznam sie ze nie udalo mi sie jeszcze ani razu cwiczyc ;/ ludze sie ze moze jutro ;c

      Usuń
  21. No, ładnie ładnie Ci w nich xD Okulary od razu kojarzą mi się z inteligencją !:D

    OdpowiedzUsuń
  22. jak nie jak tak :D Są przecież! <3
    Właśnie taki ani lekki ani mocny ale ładny :D
    No co poradzisz co poradzisz :D JUż taka jestem kochana i już :D ^^
    Możesz mozesz, nawet już :D Będe zaszczycona gościć jedną z moich ulubionych blogerek :*
    Nie przesadzaj ja też nie mam takie zwyczajne - nie mam żadnych opi essie czy chinek czy orly :D Szkoda mi kasy :P
    Na maila wejdź jak będziesz na komputerze :D :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba mam bardzo podobne, może nieco większe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie wieksze byly by za duze tak mysle ;D jakbym sie smiala to by mi sie podnosily do góry od policzkow ;D

      Usuń
  24. Pasują Ci bardzo te okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie dobrane oprawki. Idealnie Ci pasują. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, ładnie Ci w nich :) Też wygrałam taki rabat i zastanawiam się, czy skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli potrzebujesz okularów to jak najbardziej polecam ;D

      Usuń
  27. zależy co ćwiczysz ;)) ja jeśli biegam, to robię to rano, a jeśli ćwiczę w domu z youtube, to wieczorem.
    ładnie Ci w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym chyba rady nie dala wstawac rano i biegac przed uczelnia ;/ zwlaszcza ze nie lubie biegac za bardzo ;x wole sie pocic w domu ;D takze raczej wieczór sobie tym zajme ;D

      Usuń
  28. Ja mam właśnie do wyboru okulary, albo soczewki i chyba jednak na tę drugą opcję się skuszę ze względu na wygodę. Sporo osób poleca te soczewki air optix plus hydra glyde https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe/4422-air-optix-plus-hydra-glyde-6-soczewek.html , dostarczają oczom nawet do 5 razy więcej tlenu niż soczewki hydrożelowe co jest ogromnym ich atutem

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten wybór jest bardzo indywidualny. W każdym razie w kwestii porad odnośnie wspierania prawidłowego widzenia odsyłam na DBAM O OCZY - na portalu można znaleźć wiele praktycznych informacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)