czwartek, 2 stycznia 2014

Mój makijaż sylwestrowy 2013/2014.

Hej dziewczyny! 
Każdy już odpoczął i doszedł do siebie, więc przyszedł czas, żeby Wam pokazać obiecany makijaż sylwestrowy, który towarzyszył mi tej szalonej nocy. 
Wzięłam sobie do serca Wasze opinie i starałam się jak najbardziej mogłam, żeby dopracować rozcieranie cienia. No mistrzem nie jestem, ale ćwicze i ćwicze. Mam nadzieje, że to widać.
Mi samej ciężko niestety ocenić postępy.
W tym poście znajdą się głównie zdjęcia, także zapraszam do oglądania.

Zbliżenie na oko.





Pewnie się nie zdziwicie jak powiem, a raczej napisze, że makijaż wykonałam paletką Sleek Celestial.


Napiszcie koniecznie jak Wam się podoba i pochwalcie się swoimi makijażami sylwestrowymi. ;) 

Cassu.


19 komentarzy:

  1. Mmm moje ulubione kolorki :))
    A kierunek fajny :P Ciekawy, a najważniejsze, że mnie kręci :D Tylko, żeby pracę potem znaleźć... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moje gusta trafiłaś kolorami :P
      Ale mnie obraziłaś!!! Ja nie jestem geodetą tylko geologiem! (będę...)

      Usuń
    2. No! Już myślałam, że muszę wytoczyć ciężkie działa i wytłumaczyć Ci różnicę między geologiem a geodetą :D

      Usuń
  2. Makijaż świetny, ja mam dwie lewe ręce do robienia makijaży ;-) no i jakie cudne masz loczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolć , Ty wiesz,że ja Cię kocham :* a jeżeli chodzi o make up...piękny *.* i te włosy... eh zazdroszczę, bo ja kompletnie nie potrafię się malować -.- :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :D Bardzo mi się podoba:) Wykorzystałaś do niego moje ulubione odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię fiolety, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jaka Ty łądniutka jesteś ;) Makijaż pasuje Ci i to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż w fiolecie uwielbiam więc jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba :) a jeśli chodzi o rozcieranie, bardzo pomocny jest pędzelek Hakuro H79 :) jak dla mnie niezastąpiony. Możesz też na nieruchomą powiekę nałożyć cielisty cień i wtedy ten ciemny nie będzie tak mocno osadzał się na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny wyrazisty makijaż :) piękne włosy zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładny makijaż ! Super Ci wyszedł, bardzo mi się podoba :)
    Ale masz loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mistrzynią makijażu nie jestem, więc powiem tylko, że Twój bardzo mi się podoba ;)) ja w sylwestra postawiłam na ciemne usta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łiiii są loczki *.* :*
    Piękny makijaż w moich ulubionych fioletach i usta w świetnym kolorze co to za pomadka/szminka? :)
    Podsum0waując bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny makijaż, ja też lubię fiolety. fajnie włosy miałaś podkręcone

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam podobny :P

    świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://zafrikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny makijaż i bardzo mi się podobaja twoje włosy superowe.
    Zostaję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)