środa, 26 listopada 2014

MAKIJAŻ: Połączenie zieleni z miedzianym odcieniem

Witajcie!
W powietrzu coraz bardziej czuć nadchodzącą zimę, bardzo mi sie to nie podoba. Mimo to, wczorajszy dzień jak najbardziej zaliczam do udanych. Wszystkim polecam ściankę wspinaczkową, co prawda zakwasy murowane, ale jaki to trening dla całego ciała ;D
Nie owijając już w bawełnę, przejdźmy do sedna sprawy.
Dzisiaj przygotowałam dla Was makijaż w odcieniach zieleni, miedzi i czerni. Miedź w tym makijażu po roztarciu bardziej przypomina mi złoto, ale można i tak ;)
Ogólnie zielone cienie w mojej kolekcji są przeze mnie niedocenione, więc chyba w najbliższych makijażach będe się na nich skupiać. Zobaczymy co z tego wyjdzie, a tymczasem zapraszam Was do oglądania zdjęć.






Co myślicie o takim połączeniu odcieni? :)


14 komentarzy:

  1. patrze tak na miniaturkę na czytelniczej i myślę 'a to kto?' hahah nie poznałam Cie :D Wyglądasz na tym 1 zdj tak inaczej - doroślej ^^ Ale nadal PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie również zielenie są niedoceniane. połączenie kolorów jak najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie, lubię takie kolorki na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż , śliczne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne cieniowanie, choć połączenie kolorów nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszę z informacją iż Paznokciowy Team został zamknięty. Wspólnie z Zaczarowaną podjęłyśmy decyzję o zakończeniu Paznokciowego Teamu.
    Niestety czasy jego świetności już dawno minęły i już naprawdę garstka dziewczyn angażowała się w ten projekt wobec tego nie ma sensu na siłę tego ciągnąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem piękne są te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory i widać że ręka wprawiona w makijażach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie się Pani podziewa? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie połączyłaś kolory :) ja jakoś nie mogę się przekonać do zieleni na powiece i wcale nie dlatego, że nie lubię tego koloru, po prostu nie umiem wyczarować z nich czegoś takiego jak na Twoim oczku. Jak ja się biorę za zielone cienie wyglądam bardziej jak Fiona ze Shreka pod postacią ogra rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie jest super,makijaż wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)