sobota, 22 listopada 2014

Czas regeneracji juz minął!

Witam wszystkich po bardzo, ale to bardzo długiej przerwie.
Przestałam blogować na czas mojego wyjazdu na staż do Berlina, ale juz wróciłam, więc wypadałoby się w końcu odezwać. Mam nadzieje, że nie macie mi za złe, że tak długo to trwało bo do Polski wróciłam już pod koniec września.
Nie da się krótko opowiedzieć jak było w Berlinie, w każdym razie mogę powiedzieć, że zdarzały się sytuacje kryzysowe, ale mimo wszystko bede pozytywnie wspominać ten wyjazd i mimo wszystko tęsknie.
Zdradzę Wam w sekrecie ze mieszkałam na cmentarzu, chociaż w to pewnie i tak nie uwierzycie ;D
W październiku zaczął się rok akademicki, więc czasu coraz mniej. Zresztą wciągnęłam się w Oriflame, praca z kosmetykami to coś co kocham! Dlatego jako pierwszą notkę po tak długiej przerwie przychodzę do Was z makijażem, który miałam na sobie aż wczoraj. Jestem na siebie zła bo miałam pieniążki przeznaczone na aparat, już nawet wiedziałam jaki model chce.. w tym pomogła mi Pati, za co jej bardzo ale to bardzo dziękuję! Jednak pieniążki na ten cel się bardzo szybko rozeszły i mam teraz do wyboru dużo tańszy aparat albo dalej robić zdjęcia telefonem.. Do póki nie podejmę słusznej decyzji zdjęcia będę robić tym co mam... Mam nadzieję, że mnie pamiętacie i po raz kolejny przyjmiecie mnie tak ciepło jak ostatnio ;)









Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodobał, będę wdzięczna za wszelkie uwagi ;) 
Cassu ;)


13 komentarzy:

  1. Ja chcę taki sam makijaż na studniówkę do G :D Zrobisz mi ? :) Bo idę, tylko jeszcze nie mam sukienki... Śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż :)
    Mieszkanie na cmentarzu brzmi creepy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo nareczcie kochana! Wracaj na dłużej i często pisz :) Nie bierz przykładu ze mnie xd
    A makijaż piękny jak zawsze! Bo pięknemu we wszystkim pięknie :* I loczki są! :D
    A koszulka cudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a co do zdj. to wcale nie jest źle :) Jak na telefon to baaaaaaaaaaaardzo dobra jakość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, świetne cienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo ładny, górna powieka bez zarzutu, dolną bym nieco roztarła, żeby uzyskać bardziej "miękki" efekt.
    Świetne włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż na prawdę piękny! Booooszzz... czemu ja tak nie umiem :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowne włosy, a ten makijaż tylko dodaje uroku Ci piękna kobieto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne połączenie,podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż ! Bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)