środa, 26 lutego 2014

Plama na powiece, czyli czas na makijaż

Cześć kochani! 
Dzis taki post na szybkiego, bo naprawdę mam ostatnio strasznie mało czasu. Nie wiem, czy we Wrocławiu czas tak szybko leci, czy po prostu mam tyle do zrobienia. Muszę sobie to jakoś lepiej rozplanować.

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać makijaż, który wykonałam na zakupy do Biedronki. ;D 
Moja przyjaciółka cały czas sie dziwi, że maluje się tak na spożywcze zakupy. 
No ale co, trzeba sie prezentować i czuć się ze sobą dobrze. 
Co prawda do Biedronki i tak poszłam wieczorem, bo wydarzyła się ciekawa sytuacja.
Zostałam uwięziona w domu! 
Mój kolega idąc do pracy zabrał całkowicie przypadkiem moje klucze i tak o to siedziałam i czekałam ;D 
No ale juz nieważne, nie przeciągając zapraszam do przeglądnięcia zdjęć.








I jak sie podoba? :) Pomalowałybyście się tak na zakupy? hah ;D

Cassu.


33 komentarze:

  1. Bardzo ci pasują takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż.kolega zrobił Ci psikusa.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejj ale loczkiii ^^ wiem że zawsze to mówię ale dziś są jeszcze ładniejsze niż zwykle :D
    Dziś mojej uwagi nie przykuła szminka ale oczy - pięknie podkreśliłaś je :) I może ja sama nie umalowałabym się tak do sklepu (no dobra w ogóle był się nie umiała tak pomalować xd) ale np. do jakiejś sukienki na większą okazję - czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, że wybrałabym się tak na zakupy :D świetny makeup!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż:) Górna powieka jest bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że tak :D
    Ale takie w ekskluzywnych butikach :P
    Zdecydowanie masz za dużo czasu :)
    Żartuję

    Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy make up ;) ladnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :D Jak ty się tak do biedronki malujesz to ciekawe jak wyglądasz jak gdzie indziej idziesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy na zdjeciach odciągają mnie od patrzenia na makijaż :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak mogłabym się pomalować na zakupy. ;) (P.S. dla mnie mój kolorowy jest trochę za mocny na dzień, nie jestem tak odważna)
    Ale nie mogę oderwać wzroku od twoich ust... ten kształt, kolor i gładkość... marzę o takich! Ale niestety nie jest mi dane mieć piękne usta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często w paletkach są rdzawe cienie i takie też będą dobre, byle biały i brązowy były matowe :) U mnie niematowym cieniem jest brąz, bo paletka z której go wzięłam miała wszystkie cienie satynowe.
      A krok po kroku na pewno będzie więcej :)

      Usuń
  13. Zrobię sobie taki makijaż! bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że mi wyjdzie tak ładnie jak u ciebie :P bardzo fajne połączenie kolorów...
    Ja nigdy nie wychodzę z domu bez makijażu! nawet jak idę tylko po bułki! Bez makijażu czuję się nieswojo i nigdzie się bez niego nie ruszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo bardzo mi się podoba. Lubię to połączenie kolorów :) I piękne włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie :D

    http://call-me-zuza.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :) Co to za złoty cień masz na powiekach ?

    OdpowiedzUsuń
  18. dobra plama ale ją rozetrzyj jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. heheszki nie jesteś anonimowa ;D
    heheszki wiem że to Ty :D
    hehehszki nie mamy wyjścia musimy wprowadzić Twoją kreatywność ;D
    heheszki dziekje za pozdrowienia xd
    heheszki pozdrów siebie :DD
    dziękuje dobranoc heheszki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasują Ci takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe połączenie kolorków na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi strasznie spodobała się Twoja koszula! kolor, guziki! :)
    emmersonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie połączyłaś kolory! Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. KAROLĆ !! PIĘKNIE CI W TYCH WŁOSACH *.* ZACHWYCASZ MNIE Z DNIA NA DZIEŃ :* CUDOWNA :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Padłam! :DDDD Makijaż na zakupy do Biedronki:) Ale pewnie, ja to nawet się maluję, jak po bułki idę, po to mamy mazidła, żeby się nimi maziać przecież, nieważne, czy idziemy na imprezę, do szkoły, czy do sklepu, ważne, żebyśmy my się dobrze czuły:)
    Makijaż piękny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)