piątek, 6 grudnia 2013

Powitanie.

 Witajcie. Kim jestem? Zwykła studentką II roku finansów i rachunkowości. Interesuję się wszystkim po trochę, więc wybaczcie ale nie będę niczego wyszczególniać. Mam 20 lat i zero osiągnięć na swoim koncie. Nic szczególnego.
 Pochodzę ze Zgorzelca, ale obecnie mieszkam we Wrocławiu. W życiu każdej dziewczyny przychodzi taka chwila, że chce się podzielić z innymi swoimi odczuciami i przemyśleniami. Wydaje mi się, że właśnie u mnie nadszedł taki okres. Postanowiłam więc założyć bloga, jednak nie jest to mój pierwszy raz. Przed tym była masa innych, tylko wiadomo były o zupełnie innej tematyce. Tak to jest jak mała dziewczynka dorwie się do komputera i zacznie pisać opowiadania o swoim ulubionym zespole muzycznym. Oh taak, to były czasy. Czasy zabawy i nic nie robienia przez cały dzień, zero obowiązków czy problemów. Jednak ten czas już minął i odszedł do sfery wspomnień, teraz trzeba się skupić na tym jak tu osiągnąć coś w życiu, jak zdobyć wykształcenie, które będzie w stanie zapewnić nam prace, która pozwoli nam się spełnić zawodowo. W dorosłym życiu tak wiele pytań, na które nie znamy jeszcze odpowiedzi. Człowiek może jedynie gdybać i coś zakładać a i tak będzie zupełnie inaczej niż sobie zaplanujemy. Jednak dzisiejszego dnia możemy o tym zapomnieć. Dziś możemy się poczuć się jak małe dzieci, bo dzisiaj długo wyczekiwane Mikołajki! Już jakiś czas temu wpadliśmy w wir zakupów, każdego dopadł szał prezentowy. W sumie z jednej strony to smutne, że ludzie pamiętają o obdarowywaniu drugiej osoby jedynie z jakiejś okazji. Prezenty powinny być z serca i nie ważna jest cena ani okazja. Ja staram się obdarowywać bliskich nie tylko na święta. Kolejną przykrą dla mnie wiadomością jest fakt, że co roku Święta Bożego Narodzenia wydają mi się coraz mniej magiczne niż poprzednie. Nie wiem czy to dlatego, że się starzeje czy po prostu ludzie mi je na tyle obrzydzają, że inaczej na to wszystko patrzę. Postaram się tego roku odnaleźć zgubione światełko w tunelu.


 Wesołych Mikołajków Wszystkim!

3 komentarze:

  1. Witaj :*
    Życzę Ci dużo cierpliwości i wytrwałości tym raz przy pisaniu bloga ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!

    Na wstępie życzę Ci dużo cierpliwości. Początki blogowania bywają trudne, ale zaręczam, że warto! Później to już jakoś tak lżej no i coraz więcej uśmiechu. Mam nadzieję, że będzie Ci tu dobrze. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobryyy :**
    http://www.youtube.com/watch?v=_EdZbopNeS8 :D :*
    Przypomniałaś mi czasy dzieciństwa ah chciało bys ie wrócić do nich :(
    Zauważyłaś, jak jesteśmy młodzi to tak bardzo chcemy dorosnąć, a teraz co - chcemy być dalej dziećmi ;/

    Ps.O i juz wiem gdzie mieszkasz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)